صفحه اصلي
اخبار
جستجو
رويدادها
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
متون عمومي
منو
منو
همايش ها
ورود
1397/6/26 دوشنبه اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی دانشگاه پیام نور اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی دانشگاه پیام نور

ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 97 به اطلاع می رساند، ثبت‌نام غیرحضوری کلیه پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی از تاریخ 27/6/97 لغایت 3/7/97 طبق جدول زمان بندی شده در سامانه آموزشی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir انجام می‌شود.
به گزارش روابط عمومی، کلیه پذیرفته شدگان برای ثبت نام باید به شرح ذیل اقدام کنند؛

1-ثبت نام کلیه پذیرفته‌شدگان این دوره به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام‌نویسی آگاهی یابند.
2-پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق‌الذکر در زمان ثبت‌نام اعلام می‌گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.
3-پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر عکس حداکثر 250 کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند.
-تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
-تصویر کارت ملی (پشت و رو)
-عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک (برای مراجعه حضوری 4 عدد)
-مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)
-تصویر مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی (دارندگان دیپلم نظام قدیم نیازی به ارائه این مورد ندارند)
-تصویر مدرک دیپلم متوسطه
-تصویر درخواست تاییدیه تحصیلی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای آخرین مدرک تحصیلی (مدرک پیش‌دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم)
دانشجویان پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند.
لازم به ذکر است، امکان تقاضای مهمان برای ورودی‌های جدید از تاریخ 31/6/97 لغایت 9/7/97 در سامانه آموزشی گلستان و برای نیمسال اول 98-97 فراهم است و انتخاب واحد دانشجویان از تاریخ 1/7/97 لغایت 10/7/97 خواهد بود.
 
امتیاز دهی