اخبار برگزیده
1403/2/4 سه‌شنبه
رقابت ۲۰۰۰ فیروزآبادی در نوبت اول آزمون سراسری‌ ۱۴۰۳

.


رئیس دانشگاه پیام نور فیروزآبادگفت: در سال جاری دو هزار نفر برای شرکت در نوبت اول آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در فیروزآباد داوطلب شده که شش و هفت اردیبهشت ماه به رقابت خواهند برداشت. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور فیروزآباد دکتر حمیدرضا بامداد رئیس این مرکز دانشگاهی با اشاره به اینکه در آزمون سراسری امسال در شهرستان فیروزآباد هزار و ۴۰۰ داوطلب دختر  و ۶۰۰ داوطلب پسر بوده اظهار داشت: در این ازمون دو هزار داوطلب فیروزآبادی همزمان با سراسر کشور در دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد این شهرستان به رقابت می‌پردازند. 

وی افزود: داوطلبان در ۵ گروه آزمایشی در سه نوبت صبح بعد از ظهر پنجشنبه و صبح جمعه در دانشگاه پیام نور و آزاد شهرستان فیروزآباد رقابت خواهند داشت.
رئیس دانشگاه پیام نور فیروزآباد ادامه داد: نوبت نخست روز پنجشنبه صبح ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی برگزار می‌شود.
دکتر بامداد با بیان این که گروه آزمایشی هنر و زبان عصر پنجشنبه همان روز برگزار می‌شود اضافه کرد: گروه علوم تجربی به عنوان آخرین نوبت این ماراتون روز جمعه صبح برگزار می‌شود. 

وی بیان داشت: واحد رفع نقص شهرستان در دانشگاه پیام نور فیروزآباد از صبح چهارشنبه مورخ ۵  اردیبهشت ماه دائر و آماده پاسخگویی به داوطلبان می‌باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور فیروزآباد در پایان با بیان این که داوطلبان در نوبت صبح حداکثر ساعت ۷:۱۵ دقیقه صبح درب ورودی دانشگاه حضور داشته باشند تصریح کرد: داوطلبان از به همراه داشتن هرگونه وسائل هوشمند نظیر موبایل، انگشتری، دستبند، ساعت و .... در جلسه خودداری کنند.
وی خاطر نشان کرد: به همراه داشتن کارت ورود به آزمون به همراه یک کارت شناسایی معتبر عکس دار الزامی است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر